Allotjaments en actiu

Servei d’Acompanyament

Millorem la rendibilitat del vostre allotjament turístic

En funció de la ubicació, públic objectiu i la modalitat d’allotjament, la rendibilitat d’un allotjament turístic ha de situar-se entre el 15 i el 50% dels ingressos totals; després de pagar-ho tot. (Salaris, subministres, mercaderies, lloguers, etc.). El teu salari com a propietàri/a també.

En aquest servei analitzem el teu negoci amb una visió global: públic objectiu, qualitat de l’experiència, compte de pèrdues i guanys, canals de captació, posicionament i conversió de la pàgina web, política de preus, ocupació, despeses, etc.

Bàsicament, analitzem tots els factors que influeixen en la rendibilitat. Entenem perfectament de que va el teu negoci i tracem un pla estratègic amb accions prioritzades per millorar la rendibilitat a curt termini.

A qui va dirigit aquest servei?

* Establiments de turisme rural en totes les modalitats (masia, masoveria, casa de poble…)

* Hotels boutique i hotels independents

* Grans propietats aïllades destinades al lloguer íntegre (villes)

Quant guanyareu amb aquest servei?

El nostre compromís és que com a mínim guanyeu 3 vegades més del que costen els nostres serveis en el termini d’un any.

Com funciona?

El servei consta de dues parts:

Fase 1

ANÀLISI

Duració: 2 mesos aprox.

Fase 2

EXECUCIÓ

Duració: 1 any.
Variable segons les accions definides en Fase 1.

Comencem sempre per l’anàlisi, i us retornem una estratègia clarapensada pel vostre cas, amb un conjunt d’accions concretes endreçades segons les vostres prioritats, vies d’ingressos i pressupost d’inversió en millores, etc. I un cop redactat el mapa de ruta, s’executen les accions ordenadament, i amb això podem ajudar-vos o simplement anar fent seguiment i assessorant-vos quan no us en sortiu.

I en el vostre cas, podem ajudar?

Fem una reunió inicial, totalment gratuïta i sense compromís, per parlar del vostre cas, i si veiem que us podem ajudar, us expliquem com :)

Podeu escollir dia i hora fent click aquí:

M'INTERESSA!

I el més important,

què opinen els nostres clients?